Uczniowie klasy 5b mieli za zadanie opracować animację do wiersza Czesława Miłosza pt. „ Przypowieść o maku”, który wcześniej został omówiony na lekcji.
Piątoklasiści wykazali się ogromną pomysłowością i zaangażowaniem. Wykorzystując różne techniki takie jak malowanie, efekty specjalne, operowanie dźwiękiem oraz interpretację głosową, w niezwykły sposób ukazali treść wiersza oraz oddali swoje emocje. Uczniowie pracowali w grupach, co pozwoliło im na wspólną twórczość i wymianę pomysłów.
Dzięki takim zajęciom poezja nie musi być nudna!

https://youtube.com/shorts/xTseYx3LDVk

https://youtube.com/shorts/KliBJGeZiOw?feature=share

https://youtu.be/OXNjGy3S55c

Aleksandra Przybylska

 KRÓTKA POWTÓRKA PRZED EGZAMINEM ÓSMOKLASISTY Egzamin Ósmoklasisty zbliża się wielkimi krokami... Na całe szczęście jest jeszcze chwila na to, aby utrwalić niewygodne wzory. Uczniowie klasy 8c dołożyli starań, aby przyswoić zależności pomiędzy objętościami graniastosłupów i ostrosłupów. Przed Wami wschodzące gwiazdy YouTube Ola i Adam oraz Karina.

Link do filmu: https://youtu.be/1NDWioMtP4A

82C6B0F29 4192 9612 36DA AD1BBE639787W dniu 27 listopada uczniowie klasy 7a poznawali proces glebotwórczy oraz rodzaje gleb występujących w Polsce. W toku lekcji, po uzyskaniu potrzebnych informacji uczniowie samodzielnie tworzyli profile gleb wybranych przez siebie. Wykorzystali do tego przygotowane przez siebie składniki pokarmowe. Efekt zaskoczył ich samych. Po pełnym zaangażowaniu w pracę nastąpiła chwila…..spożycia „deserków glebowych”. Było edukacyjnie, pracowicie i …..pysznie.

Czy puste pudełka mogą się przydać wyłącznie na technice? Okazuje się, że nie. Jeżeli wykażemy się kreatywnością, to na każdej lekcji znajdziemy dla nich interesujące zastosowanie. Również na matematyce pudełka mogą dostać drugie życie? Dzięki nim, nudne schematy klasyfikujące czworokąty można przedstawić w mega atrakcyjnej formie. Chcecie zobaczyć, jak zrobiły to uczennice klas szóstych: Lena i Martyna? Obejrzyjcie nagrania.

Link do filmiku:  video 1649359282 2 - YouTube 

Zainspirowani kanałem Pi-stacja, który z powodzeniem towarzyszy nam na lekcjach matematyki od kilku lat, postanowiliśmy opanować kolejność wykonywania działań za pomocą rapu. Uczniowie klas piątych z ogromnym entuzjazmem przystąpili do nagrywania krótkich filmików z matematycznym rapem. Jak im to wyszło? Oceńcie sami. Jedno jest pewne – uczestnicy projektu nie muszą się już zastanawiać, które działanie wykonujemy jako pierwsze.

 

Hanna Malanowska i Natalia Trojanowska kl. 5 b

 

Kacper Podskalny i Bartosz Pawłowski kl. 5 b

 

Lena Borys i Lena Szpakowska kl. 5 b