WWW GRAFIKA

Drugi nabór na studia w Uniwersytecie Szczecińskim

Drodzy Maturzyści!

31 lipca Uniwersytet Szczeciński rusza z II naborem na studia stacjonarne I stopnia oraz jednolite magisterskie. To kolejna szansa dla Was, aby studiować na największej uczelni na Pomorzu Zachodnim.

MOŻESZ WIĘCEJ - to hasło naszej tegorocznej rekrutacji uczelni, ponieważ na US studenci mogą łączyć rozwój naukowy, osobisty i realizować swoje pasje. Uniwersytet oferuje to poprzez prężnie działające: Akademickie Biuro Karier, Akademicki Związek Sportowy, Radę Samorządu Studenckiego, Centrum Edukacji Medialnej i Interaktywności Medialnej, a także Uniwersytecki Zespół Wsparcia i Rozwoju oraz Dział Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami.

W ofercie edukacyjnej uczelni znajduje się ponad 90 kierunków, w tym 10 nowości. Między innymi:

  • studia anglistyczno-slawistyczne (I stopnia w formie stacjonarnej),
  • Baltic Region Studies - studia w języku angielskim (I stopnia w formie stacjonarnej),
  • Business Intelligence w gospodarce (I stopnia w formie stacjonarnej),
  • kosmologia (I stopnia w formie stacjonarnej).

Zapisy na studia w US odbywają się wyłącznie przez Internet w systemie Elektronicznej Rejestracji Kandydatów (ERK) na stronie www.e-rekrutacja.usz.edu.pl.

Po więcej informacji wejdź na www.kandydaci.usz.edu.pl.

Uniwersytet Szczeciński zaprasza na studia!

Eko Pracownia0425 lipca Burmistrz Lipian, Bartłomiej Królikowski odebrał z rąk Joanny Grab, zastępcy Prezesa WFOŚi GW w Szczecinie symboliczny czek na dofinansowanie w ramach programu „Ekopracownia”. Podczas briefingu, który odbył się w Miejskiej Hali Sportowej w Dobrej Nowogardzkiej wręczono 17 czeków przedstawicielom gmin i szkół z części szczecińskiej województwa zachodniopomorskiego. Ekopracownia to pilotażowy program realizowany w ramach Programu Priorytetowego „Program Regionalnego Wsparcia Edukacji Ekologicznej”. Tylko 17 szkół naszego regionu przeszło pozytywną weryfikację wniosków, a wśród nich znalazła się nasza placówka. Powstanie Ekopracowni przyczyni się do podniesienia jakości pracy szkoły w zakresie stosowania nowoczesnych metod z elementami doświadczania, obserwowania, eksperymentowania, zapewnienia uczniom lepszych szans edukacyjnych przez wpieranie ich ciekawości, aktywności i samodzielności, doskonalenie pracy nauczycieli, umiejętność wdrażania do praktyki edukacyjnej innowacji pedagogicznej. W ramach realizacji zadania zostaną zakupione m.in.: ławki, stoliki, szafy na pomoce dydaktyczne, monitor interaktywny 75’, laptop, pomoce do obserwacji oraz badania wód i ph gleb, pakiet do badania azotanów w wodzie i glebie, mikroskop stereoskopowy, kolekcje skał i minerałów, modele do rysowania mapy powierzchniowej.

WYPRAWKA- KLASA „0”
 
1. blok rysunkowy z kolorowymi kartkami- 4 szt.
2 .blok techniczny z białymi kartkami- 1 szt.
3. blok techniczny z kolorowymi kartkami- 4 szt.
4. klej w sztyfcie i w tubce Magic- po 2 szt.
5. plastelina 2 op.
6. kredki drewniane 12 kolorów- najlepiej Bambino.
7. farby plakatowe 12 kolorów, pędzelki- cienki i gruby, kubek
8. zeszyt papierów kolorowych- wycinanki- 2szt.
9. teczka na prace dzieci- podpisana.
10. piórnik z wyposażeniem: nożyczki, ołówki- 4 szt., temperówka, gumka- 2 szt.
11. ryza papieru ksero.
12. bibuła- różne kolory- min. 4 szt.
13. koszulki foliowe- 10 szt.
14. obuwie na zmianę- kapcie.
15. fartuszek ochronny do prac plastycznych.
16. strój do ćwiczeń w woreczku- II- półrocze.
17. podkładka śniadaniowa.
18. peleryna przeciwdeszczowa, kalosze.
 
CHEMIA
ręczniki papierowe- 4 szt., chusteczki higieniczne w tekturowym pudełku- 2 szt., chusteczki mokre- 2 szt.
 
PROSZĘ ABY WSZYSTKO BYŁO PODPISANE IMIENIEM I NAZWISKIEM DZIECKA
 
 
PODRĘCZNIKI:
• Drużyna marzeń – karty pracy- roczne przygotowanie przedszkolne-WSiP
• język angielski- Tiger & Friends- Starter podręcznik- Macmillan
• religia- Kochamy Pana Jezusa- 2 części- Św. Wojciech.

 

questing 4D0AD5312 7765 F73B 5C5B 89E8C80FDEADUczniowie klasy Ib i IIa zakończyli rok szkolny na questingu. Jest to rodzaj gry polegającej na odkrywaniu dziedzictwa miejsca i tworzeniu nieoznakowanych szlaków, którymi można wędrować kierując się informacjami zawartymi w podanych wskazówkach. Podczas trasy rozpoznawali zabytki naszego miasta, odszukiwali przyjazne miejsca na odpoczynek, rozwiązali krzyżówkę dotycząca Lipian oraz wykonali pracę plastyczną.

B.Fras i B. Kaniewska