ZAJĘCIA Z MATEMATYKI W RAMACH WOLONTARIATU
W pierwszym półroczu roku szkolnego 2021/22 klasa 7c brała udział w dodatkowych zajęciach z matematyki. W ramach wolontariatu prowadził je uczeń klasy III GIB z II Liceum Ogólnokształcącego w Szczecinie – Jędrzej Rękawek. W myśl definicji – ,,wolontariuszem jest każda osoba fizyczna, która dobrowolnie, ochotniczo i bez wynagrodzenia wykonuje świadczenia
RAPOWANA KOLEJNOŚC WYKONYWANIA DZIAŁAŃ
Zainspirowani kanałem Pi-stacja, który z powodzeniem towarzyszy nam na lekcjach matematyki od kilku lat, postanowiliśmy opanować kolejność wykonywania działań za pomocą rapu. Uczniowie klas piątych z ogromnym entuzjazmem przystąpili do nagrywania krótkich filmików z matematycznym rapem. Jak im to wyszło? Oceńcie sami. Jedno jest pewne – uczestnicy projektu nie muszą
ZAJĘCIA Z MATEMATYKI W RAMACH WOLONTARIATU
W pierwszym półroczu roku szkolnego 2021/22 klasa 7c brała udział w dodatkowych zajęciach z matematyki. W ramach wolontariatu prowadził je uczeń klasy III GIB z II Liceum Ogólnokształcącego w Szczecinie – Jędrzej Rękawek. W myśl definicji – ,,wolontariuszem jest każda osoba fizyczna, która dobrowolnie, ochotniczo i bez wynagrodzenia wykonuje świadczenia
RAPOWANA KOLEJNOŚC WYKONYWANIA DZIAŁAŃ
Zainspirowani kanałem Pi-stacja, który z powodzeniem towarzyszy nam na lekcjach matematyki od kilku lat, postanowiliśmy opanować kolejność wykonywania działań za pomocą rapu. Uczniowie klas piątych z ogromnym entuzjazmem przystąpili do nagrywania krótkich filmików z matematycznym rapem. Jak im to wyszło? Oceńcie sami. Jedno jest pewne – uczestnicy projektu nie muszą