Okrywamy cyfrowy świat
na zajęciach koła informatycznego.
W naszej szkole na zajęciach koła informatycznego uczniowie mają okazję pracować z klockami LEGO Education SPIKE, wykorzystując je do nauki podstaw programowania i robotyki. Zajęcia odbyły się w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”, który umożliwia młodym odkrywcom zdobywanie nowoczesnych umiejętności technologicznych w praktyce.
Uczniowie pracowali w kilkuosobowych zespołach, co sprzyjało rozwijaniu umiejętności współpracy i komunikacji. Zajęcia okazały się niezwykle angażujące, a uczniowie z entuzjazmem podchodzili do kolejnych wyzwań. Największą radość sprawiło uczestnikom testowanie zaprogramowanych robotów i oglądanie efektów swojej pracy. Dzięki tym zajęciom uczniowie rozwijali nie tylko umiejętności techniczne, ale również kreatywność, logiczne myślenie i zdolność rozwiązywania problemów.
Zajęcia z klockami LEGO w ramach „Laboratoriów Przyszłości” pokazały, że nauka może być fascynującą przygodą. Uczniowie z niecierpliwością czekają na kolejne spotkania, podczas których będą mogli kontynuować swoją przygodę z programowaniem i robotyką. Z pewnością zdobyte umiejętności przydadzą im się w przyszłości, a doświadczenia z pracy zespołowej i twórczego rozwiązywania problemów pozostaną w pamięci na długo.
Dziękuję wszystkim uczestnikom za zaangażowanie w zajęciach oraz programowi „Laboratoria Przyszłości” za możliwość realizacji tak inspirujących projektów!
Krzysztof Trojanowski
Zajęcia techniki.
Listopad 2024r.
Temat lekcji: W pokoju nastolatka.
Na zajęciach wykorzystano: Bezprzewodowe pistolety do klejenia na gorąco, sztyfty do pistoletu – klej 11mm, noże do cięcia z chowanym ostrzem, ostrza łamane wymienne, stół warsztatowy nauczyciela z nadstawką.
W miesiącu listopadzie uczniowie klas 6-tych tworzyli swoje wymarzone pokoje nastolatka. Nieocenioną pomocą okazały się narzędzia zakupione w ramach programu Laboratoria Przyszłości, takie jaki: pistolety do klejenia na gorąco, noże z chowanym ostrzem, wszystkie niezbędne prace odbywały się na nowym stole warsztatowym.